Fördriva tid...

Du heter: Erika Carolina
Smeknamn: Ika
Låt just nu: Danity Kane - Stay with me
Beroende av: Mobilen, datorn och närhet
Vem behöver du mest just nu? Alex, alla kategorier.
Vad tror folk om dig? Att jag är osmart
Stämmer det? Inte någonstans
Vad får du oftast komplimager för? Att jag är duktig på att köra bil
Vad säger du för att imponera på någon? Jag visar ingen falsk sida iaf...
Hur imponerar man på dig? Är man en man är man kvinnlig och är man en kvinna är man manlig
Brukar du skratta för dig själv? Nja, inte allt för ofta
Vad står det i ditt senast inkomna sms? "Jo men dem passar inte på bilen..."
Vart bor du? I brorsans Eketorp-soffa
Trivs du där? Jo, jag trivs helt ypperligt
Äger du några converse? Ja, fem par till och med
Festar du mycket? Nej
Brukar du bli för full? Någon enstaka gång ibland kanske
Vad har du för mobil operatör? Tele2.
Är du allergisk mot något? Dumma frågor
Har du haft sex idag? Nej, senast i måndags
Nästa mål i ditt liv: Att göra det jag mest av allt vill just nu, utan att riskera något. 
Hur svarar du i mobilen? "Jo...?"
Vem ringde du senast? Alex
Vad sa den du senast pratade med i telefon? Han sa väl det mesta...
Antal timmar sömn inatt: 7,5
Sov du ensam? Ja, finns inte plats för nån mer i min soffa
Tycker du om din pappa? Ja, jag tyckte om honom 
Brukar du komma i tid? Ja
När mår du bra? När mitt liv är som jag vill att det ska vara. Det vill säga inte nu
När blev du fotad senast? I måndags, till mitt passérkort
Hur känner du dig nu? Ledsen, tom, oförklarlig..
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vitt 
Vad tycker du om fötter? Charmigt!
Är du smart? Ett IQ på 124
Är du aktiv i skolan? Ja det var jag
Vad saknar du? Alex och pappa. 
Hade du en bra kväll igår? Ja, åt kinamat och drack glögg 
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen? Mm
När går du och lägger dig? 22-23:00.
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott? Nepp
Mail eller brev? Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Attraktion vid första ögonkastet i alla fall
Hur mycket krävs för att du ska bli full? Exempelvis två cider, 4,5%
Använder du stjärnor eller kajal? Kajal 
Är du nöjd med ditt liv? Nej
Om inte, vad vill du ändra på? Världen och människors syn på kriminalitet och personens möjlighet att förändra sig
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil? Nej
Är du bortskämd? Inte ekonomiskt men rent kärleksmässigt från familjen
Finns det någon som du?: Nej... Och tur är väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0