Pirr...

Stanna kvar, snälla sov över här. Jag är din nu, jag öppnar mig. Du får ta del av min förvirrade värld. Nitton dar, vi har väl känt varandra tillräckligt länge nu. Jag öppnar dörren, snälla stanna här tills det blir ljust. Det var när du sa, att du tar ju bara små små steg. Det händer ingenting, du måste våga chansa mer, våga se vart det bär ner för gatorna, över parkeringen, håll ihop mig. Vi delar en taxi, tio minuter, jag är din i kväll. Följ med mig hem! Om du är osäker, så var osäker med mig. Bortglömda känslor, raderade tankar. Nu minns jag igen, det var när du sa: Du tar ju bara små små steg, det händer ingenting, det där du måste våga chansa mer Våga se vart det bär .



Varför i hela jävla helvete pirrar min mage så här? Det gör så jävla ont. Sluta!

Kommentarer
Postat av: marre

nämen vad är det som händer här???

jag gillar dej med, ditt mongo ;)

2008-11-11 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0