stay with me

Jag kan bara inte släppa det. Jag är förtvivlad för jämnan och vet inte vad jag ska göra för att jag ska må bättre eller för att folk i min omgivning ska förstå mig. Alla vänder det bara så att så att allting bara är hans "kriminalitet" till trots, och inte det faktum att vi har någonting mellan oss. Jag blir helt galen inombords och känner mig mer instängd än vad jag någonsin har gjort innan. Hur bevisar man någonting för någon som inte vill få något bevisat för sig?



Dina papper
hade en annan konsistens
än jag var van vid

och vi visste inte om plattan
på spisen hade svalnat
innan vi la våra händer där

Det var lite som att blanda
punsch med kolsyra

Konstigt sa vissa
äckligt sa andra
Men jag jag tyckte mest det var spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0