Tallstigen

Inatt bar det av på konstiga äventyr. Började väl vid tio-tiden när vi satt o drack glögg, jag, brorsan o Beca. Jag börjar väl bli lite smålullig i huvudet, o så mitt i alltihop ringer A. Han säger att han ska komma och hämta mig, även fast han suttit på Nyhammars lokala mcklubb och druckit öl.  Efter tjugo minuter skickar han ett sms o skriver "Nej... jag ska ta ett vuxet beslut nu, och kommer inte att hämta dig på grund av ölberusningen. Förlåt, jag hatar att bryta löften... Puss & kram". Jaha tänkte jag , det var väl inget mer med det. Tog mig en mugg till med glögg, och gick sen o la mig. Klockan ett börjar det vibrera i min kudde, och A ringer. Jag springer ner i köket o ringer upp för att inte väcka barnen... Han svarar och säger att han har nyktrat till och mer än gärna kommer och hämtar mig. Så, thats it, han satte sig i sin jättebil o åkte. Han var här runt 02-tiden, och då glider vi hemåt honom. Långt ut i skogen i Nyhammar, till hans gård. Låg i soffan ett tag och pratade och umgicks med hans inneboende, Lenny och vad-hon-nu-hette. Gick upp o la oss sen, o då var väl klockan runt 5... Klockan tio vaknade jag och var klarvaken, och A förvandlades till Frankenstein, haha. Han var galen...

Imorse fick han ha tre timmar på sig att förbereda sig mentalt för att gå upp ur sängen, haha. Det varvat med lite sex fick honom att flyga upp ur sängen klockan tolv och skrika "Nu är jag redo!" och då var det bara att flyga upp för min del också och sen dra iväg till hans moster. Där lastade vi flaket fullt på bilen och drog iväg till Björnhyttans återvinningscentral... O sen, vad gjorde vi sen? Öh... Jo, vi åkte på utflykt i skogen och tittade på lustiga rishögar, haha. Men nu är jag hemma iaf.... Det har varit en aktiv morgon och dag, så det är lite jobbigt att sitta ner just nu,, haha.... :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack! Men jag lovar dig att din kropp ser lika utdragen och snygg ut om du hänger upp och ner..;)

2008-11-14 @ 13:40:58
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: marre

ta det lungt med fyllekörningen!!! va rädd om dej

2008-11-15 @ 08:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0