You give me fever

Hur glad blir man inte på morgonkvisten när man vaknar vid halv sex-tiden, tar upp mobilen och loggar in på Facebook och ser att man fått ett nytt meddelande? Jo, jag blir jätteglad, särskilt efter att jag läst det... Tänker på dig också! Ha ha jag känner mig som ett litet barn på julafton....!

Mådde dock inte särskilt bra i övrigt i morse när jag vaknade, huvudet kändes som en betongsugga och det vara bara att stoppa i sig en ibumetin och hoppas på det bästa. Nu sitter iallafall här vid mitt skrivbord och har precis aktiverat en leverantör för Plast i Piteå. Tänka sig, jag klarade det helt själv! Får nog peppra i mig ett ton med frukt idag så att jag överlever dagen, för det känns som att jag har feber... Nyss slank ett päron ner, mums!

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0